ПРОГРАМИ

ПРОГРАМИ

Освітня Програма Житомирського дошкільного навчального закладу №21 на 2021-2022 н.р.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

 

 

Освітня Програма Житомирського дошкільного навчального закладу №21

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ ЗА ЯКИМИ БУДЕ
                                                         ПРАЦЮВАТИ ЗАКЛАД                                                           в 2020-2021 н.р.

 БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.

      Базовий компонент дошкільної освіти – це державний стандарт, що містить норми і положення, які визначають державні вимоги до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті.

Виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти є обов’язковим для всіх закладів дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності, інших форм здобуття дошкільної освіти.

Процедура досягнення здобувачами дошкільної освіти результатів навчання (набуття компетентностей), передбачених Базовим компонентом дошкільної освіти, визначається освітньою програмою закладу освіти.

Базовий компонент дошкільної освіти розробляється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти, затверджується в установленому порядку і переглядається не менше одного разу на 10 років.

2. Навчально-методичне забезпечення реалізації Базового компонента дошкільної освіти здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти.

3. До розроблення Базового компонента дошкільної освіти долучаються Національна академія педагогічних наук України, органи із забезпечення якості освіти, академічні, галузеві науково-дослідні інститути, заклади освіти, інші науково-методичні та методичні установи, громадські об’єднання, у тому числі фахові організації (професійні асоціації), інші інститути громадянського суспільства, експерти тощо.

   КОМПЛЕКСНІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ.

* ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ “УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ”.

Автор. Олександра Білан. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України                                      (лист Міністерства освіти і науки України від 23.05.2017 №1/11-4988)

 

* ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДІТЕЙ “ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ”.

Над програмою працював авторський колектив: Гавриш Н. В., Піроженко Т. О., Рогозянський О. С., Хартман О. Ю., Шевчук А. С., за загальною науковою редакцією професора Піроженко Т. О.ГРИФ “Рекомендовано МОН. України” (Лист МОН України. № 1/11-7684 від 01.08.2017).

ПАРЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ.

 “ДОШКІЛЬНЯТАМ – ОСВІТУ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ”.

Автори: Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун.

Програму схвалено для використання (лист «Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 12.-2.2019, No 22-1/12-Г-46).

 “КОМП*ЮТЕРНА ГРАМОТА ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ”.

Автори: В. В. Семизорова, О. В. Вайнер, О. М. Болотова,  схвалена для використання у закладах дошкільної освіти (лист ІМЗО від 04. 05. 2018 р. № 22.1/12-Г-236).

КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ.

1.Л.І. ТРОФИМЕНКО:

КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ.

2. Лариса Стахова, Ірина Кравцова:                                                                                                                                Програма корекційно-розвиткової роботи з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення