
Освітня Програма Житомирського дошкільного навчального закладу №21 на 2022-2023 н.р.
ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ ЗА ЯКИМИ БУДЕ
ПРАЦЮВАТИ ЗАКЛАД в 2022-2023 н.р.
БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.
Базовий компонент дошкільної освіти – це державний стандарт, що містить норми і положення, які визначають державні вимоги до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті.
Виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти є обов’язковим для всіх закладів дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності, інших форм здобуття дошкільної освіти.
Процедура досягнення здобувачами дошкільної освіти результатів навчання (набуття компетентностей), передбачених Базовим компонентом дошкільної освіти, визначається освітньою програмою закладу освіти.
Базовий компонент дошкільної освіти розробляється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти, затверджується в установленому порядку і переглядається не менше одного разу на 10 років.
2. Навчально-методичне забезпечення реалізації Базового компонента дошкільної освіти здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти.
3. До розроблення Базового компонента дошкільної освіти долучаються Національна академія педагогічних наук України, органи із забезпечення якості освіти, академічні, галузеві науково-дослідні інститути, заклади освіти, інші науково-методичні та методичні установи, громадські об’єднання, у тому числі фахові організації (професійні асоціації), інші інститути громадянського суспільства, експерти тощо.
КОМПЛЕКСНІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ.
* ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ “УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ”.
Автор. Олександра Білан. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 06.12.2021р №1/12 Г-751)
ПАРЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ.
“ДОШКІЛЬНЯТАМ – ОСВІТУ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ”.
Автори: Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун.
Програму схвалено для використання (лист «Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 12.-2.2019, No 22-1/12-Г-46).
“КОМП*ЮТЕРНА ГРАМОТА ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ”.
Автори: В. В. Семизорова, О. В. Вайнер, О. М. Болотова, схвалена для використання у закладах дошкільної освіти (лист ІМЗО від 04. 05. 2018 р. № 22.1/12-Г-236).
КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ.
1.Л.І. ТРОФИМЕНКО:
КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ.
2. Лариса Стахова, Ірина Кравцова: Програма корекційно-розвиткової роботи з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення