ПРАЦЮЄ ДЕРЖАВНА “ГАРЯЧА ЛІНІЯ” З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА.

21.Кві.2020
ПРАЦЮЄ ДЕРЖАВНА “ГАРЯЧА ЛІНІЯ” З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА.

11 лютого розпочала роботу цілодобова гаряча лінія для осіб, які постраждали від домашнього насильства.

Про це 11 лютого повідомив Урядовий портал з посиланням на інформацію Міністерства соціальної політики України.

«Сервіс цілодобово доступний за номером 15-47. Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними», – йдеться у повідомленні.

Як зазначив заступник Міністра соціальної політики з питань європейської інтеграції Сергій Ніжинський, оператор кол-центру не просто фіксує звернення, чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн-режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства.

На гарячій лінії:

– надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства,

– надається психологічна допомога потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям.

Тобто у разі потреби людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми.

Лінія працює у тестовому режимі та є результатом спільної роботи різних міністерств і відомств. Вона створена на базі Урядового контактного центру за ініціативи Мінсоцполітики та Секретаріату КМУ (Дмитро Дубілет, Юлія Гусєва), підтримки Олени Зеленської та Марії Єфросиніної, Міністерства внутрішніх справ та Національної поліції, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства юстиції, Міністерства освіти і науки.

«Проєкт дійсно важливий. За даними ООН, кожна шоста жінка в Україні пережила принаймні одну з форм насильства протягом останніх 12 місяців. Від 1 до 3 млн дітей в Україні стають свідками або жертвами домашнього насильства»

error: Content is protected !!