Психолог

15.Бер.2019

Уміння співчувати властиво кожній людині, і навіть зовсім ще маленькі члени суспільства здатні співпереживати оточуючим. Питання в тому, наскільки велика ступінь цього почуття, і як саме воно проявляється. Ось чому розвиток емпатії у дітей дошкільного віку – один з ключових моментів психологічного виховання, що вимагає уважного ставлення з боку дорослих. Емпатія – це здатність співпереживати … Продовжити читання “Виховання високоемпатичної дитини, може стати профілактикою дитсадівського і навіть шкільного буллінгу в майбутньому.”

Детальніше
15.Бер.2019

19 січня 2019 року набув чинності Закон України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)». Так, Закон України «Про освіту» доповнено пунктом, яким передбачено, що булінг (цькування) це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої … Продовжити читання “Набув чинності закон щодо протидії булінгу”

Детальніше
29.Гру.2018

           Насильство в сім’ї є порушенням прав людини. Воно може виявлятися через агресію, приниження та жорстоку поведінку. За статистикою, часто від сімейного насильства страждають жінки та діти, проте чоловіки не є винятком і також можуть бути його жертвами.          Згідно з законом України  «Про запобігання та протидію домашньому насильству», … Продовжити читання “ДОМАШНЄ НАСИЛЬСТВО: КОГО І ЗА ЩО КАРАЄ ЗАКОН?”

Детальніше
24.Кві.2018

У дитини до шести-семи років має бути чітка МОТИВАЦІЯ, чому саме вона хоче йти до школи.  У більшості – це зовнішня мотивація: красива шкільна форма, яскраві зошити, пенал. Внутрішня – коли дитина каже, що хоче йти вчитися, бо отримає багато знань. Діти, які йдуть до школи з зовнішньою мотивацією, вчаться краще. Чому? Бо одразу задовольняють … Продовжити читання “Яскравий портфель, нова форма – чудова мотивація для першачка!”

Детальніше
24.Кві.2018

ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА ГОТОВНІСТЬ полягає у тому, що дитина має бути готова вислуховувати людину, зрозуміти, що є час для гри, а є для навчання, що мусить свої інтереси підлаштувати під етичні норми, рахуватися з іншими, діяти за установленими правилами. У школі на дитину чекають не тільки друзі, ігри і розваги. Деякі батьки, прагнучи «підготувати» малюка до зустрічі … Продовжити читання “Емоційно-вольова готовність дитини до школи”

Детальніше
error: Content is protected !!