Поради логопеда

10.Лис.2020

Роль сім’ї у розвитку мовлення дітей.      Для нормального розвитку дитини з перших місяцівжиття найважливішим є спілкування, у процесі якого малюк може опанувати людським мовленням, що відіграє головну роль як в діяльності дитини, так і в пізнанні навколишнього світу. Розвиток мовлення у процесі онтогенезу відбувається паралельно з фізичним і розумовим розвитком. Усі психічні процеси … Продовжити читання “Спільна робота вчителя-логопеда , вихователів та батьків.”

Детальніше
01.Вер.2020

Шановні батьки! В ЖДНЗ №21 працює  два вчителі-логопеди : вчитель-логопед вищої категорії, звання “учитель-методист” Олішевська Оксана Юріївна(логопедична група №2) вчитель-логопед Володькіна Ольга Олександрівна (логопедична група №1) ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО РОБОТУ ВЧИТЕЛЯ – ЛОГОПЕДА ТА ГРУПИ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ДЛЯ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ВАДАМИ Деякі батьки навіть і не знають навіщо потрібен вчитель-логопед в дитячому садку. А … Продовжити читання “ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО РОБОТУ ВЧИТЕЛЯ – ЛОГОПЕДА ТА ГРУПИ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ДЛЯ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ВАДАМИ”

Детальніше
27.Сер.2020

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Хто такі діти з особливими освітніми потребами? «…особа з особливими освітніми потребами – особа, яка … Продовжити читання “«Особливості організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»”

Детальніше
23.Кві.2020

У середній логопедичній групі № 1 «Суничка» успішно проходить процесс дистанційного навчання, який спрямовує вчитель-логопед Володькіна О.О. Дистанційна робота побудована на тісній взаємодії батьків та спеціаліста у вигляді онлайн-комунікації з батьками та дітьми. Кожного дня батьки з дітьми отримують рекомендації щодо мовленнєвого розвитку дитини через окремо створену групу у соціальній мережі Viber, враховуючи індивідуальні особливості … Продовжити читання “Особливості реалізації корекційних завдань вчителем-логопедом за умови дистанційної роботи у закладі.”

Детальніше
24.Січ.2020

В логопедичній роботі необхідно  проводити  вправи для розвитку голосу. Такі ігрові вправи необхідно проводити на добре знайомих дітям звуконаслідуваннях. Потрібно стежити за тим, щоб усі звуконаслідування дитина вимовляла на видиху. Проспівування на одному видиху звукової доріжки а-о-у-и-е (один звук плавно переходить в інший, і кожний тягнеться не менше 2 сек.);  Проспівування на одному видиху звукової … Продовжити читання “Вправи на розвиток голосу.”

Детальніше